missmoonshine.blogg.se

Livet som mamma

Sjuk

Publicerad 2015-03-06 11:14:45 i

Förkyld som tusan. Idag skulle vi bada med några andra föräldrar men det fick jag ställa in såklart. Tyra verkar frisk än så länge men har inte riktigt samma energi som vanligt. 

Igår tog jag beslutet att börja dra ner på amningen. Den främsta orsaken är att Tyra börjat bita och slita så mycket. Nu är det länge sedan tänderna kom och jag trodde att det skulle lugna ner sig. Istället har det bara blivit värre. Men jag ska fortsätta amma länge än. Till att börja med får hon en flaska vid läggdags, och på morgonen har vi börjat ge lite gröt. Hon är ju ändå snart 6 månader och börjar behöva lite kraftigare mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Missmoonshine

Jag är mamma till Tyra, född september 2014. Efter lång väntan och många försök har hon till slut fulländat våran lilla familj. Vi bort i ett gammalt hus några mil utanför Piteå. Vi älskar vårt långt ifrån perfekta hem. Här vill vi leva, på landet. Långt ifrån stadens stress. Här där vi odlar våra jordgubbar, njuter i vår hängmatta, badar i vår bastu och fiskar i vår båt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela