missmoonshine.blogg.se

Livet som mamma

Andra tanden

Publicerad 2015-02-19 14:08:47 i Allmänt,

Andra tanden har precis brutit sig upp. Det har varit tufft för lilla T men nu tror jag att det värsta är över. Hon har varit väldigt trött i några dagar, och det har nog gjort ont i munnen. Inatt har hon sugit på bröstet i stort sett hela natten. När jag försökt komma ifrån lite har hon vaknat och gnällt direkt. Min sömn har inte varit den bästa kan man säga. 
 
Men trots alla bekymmer så har jag en glad tjej som jag älskar otroligt mycket !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Missmoonshine

Jag är mamma till Tyra, född september 2014. Efter lång väntan och många försök har hon till slut fulländat våran lilla familj. Vi bort i ett gammalt hus några mil utanför Piteå. Vi älskar vårt långt ifrån perfekta hem. Här vill vi leva, på landet. Långt ifrån stadens stress. Här där vi odlar våra jordgubbar, njuter i vår hängmatta, badar i vår bastu och fiskar i vår båt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela